Dyrlæge Roza Fallah Sorring Dyreklinik

Roza Fallah

Dyrlæge

Roza er født i 1986 og afsluttede sin veterinæreksamen i juli 2012. Siden har hun arbejdet i klinisk praksis, primært med hunde, katte og gnavere. Roza har arbejdet 4 år i København hos Mobil dyrlæge og efter de flyttede til Jylland har hun været ansat hos Abild dyreklinik og Tøstrup dyreklinik.

Men nu har hun åbnet sin egen klinik i Sorring.

Fagligt er Roza interesseret i tandsygdomme, medicinsk sygdomme og kirurgiske behandlinger hos hund og kat og gnavere. Hun har en efteruddannelse fra Evidensia Academy i Internal medicin & kirurgi hos hund og kat, og vil gerne efteruddanne sig yderligere i hjertesygdomme/hjertescanninger og ortopædiske behandlinger hos hund og kat.

Roza bruger sin fritid sammen med familien og deres 2 hunde og 2 katte.

Mød vores team

Cathrine Sorring Dyreklinik medarbejder

Cathrine

Dyrlæge

Cathrine afsluttede sin uddannelse i veterinærmedicin oktober 2022, hvorefter hun flyttede på landet med sin kæreste og deres datter.

Hendes interesse for dyrlægefaget blev vakt allerede fra barnsben og er med tiden kun blevet større, særligt indenfor øre/øje-lidelser og reproduktion.

Under studietiden har hun været ansat som studentermedhjælper på et smådyrshospital i weekender og ferier, hvor hun primært havde med de indlagte patienter at gøre, samt ledsagede dyrlægen ved konsultationer.

Fritiden bliver brugt i selskab med familie og venner, samt dyrene på gården.

Ida Sorring Dyreklinik medarbejder

Ida

Veterinærsygeplejeske

Ida er autoriseret veterinærsygeplejerske og blev færdiguddannet i 2010. Hun har arbejdet på forskellige smådyrsklinikker: Centrum dyreklinik i København,  Odder Dyreklinik og Abild Dyreklinik i Brabrand.

Idas store passion er katte, og det er derfor også her hendes interessefelt er rent arbejdsmæssigt.

Hun interesserer sig primært for den geriatriske kat, katte adfærd, samt postoperativ pleje og ”nursing” af de indlagte dyr.

Hendes passion for katte har bragt hende rundt i hele Danmark til diverse kattekurser. I 2013 var hun i Barcelona til ISFM Feline Veterinary Congress hvor fokus lå på den pædiatriske og geriatriske patient samt adfærd.

I august 2016 færdiggjorde hun ISFMs videregående diplom uddannelse indenfor katte sygepleje. En uddannelse som har givet hende en bredere viden om katte indenfor anæstesi, smertebehandling, adfærd, infektiøse sygdomme, non-infektiøse sygdomme, reproduktion og hvordan man gør en klinik mere kattevenlig m.m.

Hun bruger sin fritid sammen med familien og deres katte Charlie og Mumi, samt hamsteren Hattie.

Tilfredse

kunder